مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-12سياسي

فوریت در شناسایی انشعابات غیرمجاز خراسان جنوبی


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: وجود انشعابات غیرمجاز در خراسان جنوبی خسارت به بیت المال است لذا دستگاه های خدمات رسان باید این موارد را شناسایی و با فوریت نسبت به کاهش آنها اقدام کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: وجود انشعابات غیرمجاز در خراسان جنوبی خسارت به بیت المال است لذا دستگاه های خدمات رسان باید این موارد را شناسایی و با فوریت نسبت به کاهش آنها اقدام کنند.

حجت الاسلام علی موحدی راد، امروز دوشنبه 22 خرداد در جلسه مشترک ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از وظایف اساسی دستگاه قضا این است که مدافع حقوق بیت المال باشد نه اینکه قانون فقط برای افراد ضعیف اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: وجود انشعابات غیرمجاز در خراسان جنوبی خسارت به بیت المال است لذا دستگاه های خدمات رسان باید این موارد را شناسایی و با فوریت نسبت به کاهش آنها اقدام کنند.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: باید تلاش ها در دفاع از حقوق بیت المال به شکلی باشد که آسیبی به فضای کسب و کار و تولید وارد نشود.

حجت الاسلام علی نسایی زهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: در مورد افرادی که به بهانه تولید، حق و حقوق دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوریت در شناسایی انشعابات غیرمجاز خراسان جنوبی

فوریت در شناسایی انشعابات غیرمجاز خراسان جنوبی