مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-21اقتصادي

همه روستاهای جاده چالوس تا آخر امسال به شبکه گاز وصل می شوند


مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از آمادگی برای نصب کنتور گاز در 10 روستای جاده چالوس ظرف یکماه آینده خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از آمادگی برای نصب کنتور گاز در 10 روستای جاده چالوس ظرف یکماه آینده خبر داد.

سیدرضا غفاریان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی در محور کرج - کندوان مطرح کرد: در 10 روستا علمک ها نصب شده و کمتر از یکماه دیگر آمادگی نصب کنتور را داریم و در بدترین شرایط تا پایان سال همه اهالی روستاهای این مسیر گازدار می شوند.

وی ادامه داد: طبق آمار، تا قبل از سال 1401 حدود 45 درصد از روستاها و شهر آسارا گاز نداشتند و برای گازرسانی به این مناطق اگر می خواستیم به شیوه معمول پیش برویم، توفیق چندانی حاصل نمی شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به شعار سالی به یادماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها خاطرنشان کرد: در روزهای آغاز فعالیت در البرز وقتی این شعار را انتخاب کردیم، حتی همکاران هم باور نمی کردند ظرف یک سال این پروژه به پایان برسد، اما ما برای رسیدن به این هدف 16 پیمانکار در خدمت گرفتیم و 1100 میلیارد تومان برای این پروژه پیش بینی کردیم.

این مسئول ادامه داد: شرکت گاز استان البرز در اجرای این پروژه ها با کمبود منابع مالی مواجه شدیم که این نقصان را از شرکت ملی گاز ایران تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه روستاهای جاده چالوس تا آخر امسال به شبکه گاز وصل می شوند

همه روستاهای جاده چالوس تا آخر امسال به شبکه گاز وصل می شوند