مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:052023-05-29اقتصادي

اولین شهرک صنعتی غیردولتی شیراز به زودی افتتاح می شود


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز، از واگذاری اراضی نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی این کلانشهر به صنعتگران خبر داد.

- سعید مصفا دوشنبه 8 خرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: پروانه بهره برداری نخستین شهرک صنعتی خصوصی مرکز استان فارس در اردیبهشت ماه امسال و در راستای بستر سازی و به منظور افزایش ظرفیت واگذاری زمین صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری پس از طی شدن فرآیندهای قانونی صادر شد.

او گفت: منطقه ویژه اقتصادی شیراز امکانات لازم برای راه اندازی کارگاه های کوچک، متوسط و بزرگ در مجموعه شهرک صنعتی غیر دولتی را برای صنعتگران فراهم می کند و تسهیل در امور راه اندازی و رونق اقتصاد و اشتغال استان و شیراز برای صنعتگران برای راه اندازی کسب و کار در دستور کار این منطقه قرار دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز ک با اشاره به فعالیت های انجام شده برای تامین و فراهم کردن کامل زیر ساخت ها در نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی مرکز فارس، عنوان کرد: در حال حاضر دیوارهای اطراف این شهرک محصور شده و عملیات زیر ساخت های خیابان های اصلی آن تکمیل شده است‪.

‬ مصفا همچنین با بیان اینکه در حال حاضر عملیات تک لبه گذاری خیابان های فرعی شهرک صنعتی خصوصی در حال انجام است، به روند تامین آب، برق، گاز و مخابرات با هماهنگی دستگاه های ذیربط برای سهولت امور صنعتگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شهرک صنعتی غیردولتی شیراز به زودی افتتاح می شود

اولین شهرک صنعتی غیردولتی شیراز به زودی افتتاح می شود