مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-04اقتصادي

زمان فعالیت مترو و اتوبوس در تهران تغییر کرد


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: به همین منظور، سرویس دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از 16 خرداد تا 15 شهریور در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی السابق 10 شب خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات افزایش می یابد.

سیما بدرقه از آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای خدمات رسانی ناوگان حمل و عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات از نیمه دوم خرداد خبر داد و گفت: در اجرای مصوبه دولت به منظور صرفه جویی در مصرف برق در فصل گرما و شروع به کار ادارات از 6 صبح؛ زمان خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی برای رفاه حال شهروندان، افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: به همین منظور، سرویس دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از 16 خرداد تا 15 شهریور در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی السابق 10 شب خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان فعالیت مترو و اتوبوس در تهران تغییر کرد

زمان فعالیت مترو و اتوبوس در تهران تغییر کرد