مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 00:402023-06-01سياسي

برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در لابی ادارات دولتی


مریم جلالی، معاون صنایع دستی کشور معتقد است: اصحاب فرهنگ و هنر به خصوص فعالان صنایع دستی در حوزه نساجی و پوشاک نقش موثری در ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بر عهده دارند.

- مریم جلالی، معاون صنایع دستی کشور معتقد است: اصحاب فرهنگ و هنر به خصوص فعالان صنایع دستی در حوزه نساجی و پوشاک نقش موثری در ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بر عهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم جلالی، معاون صنایع دستی کشور در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، با حضور در نمایشگاه تخصصی شرکت پست ایران از غرفه حجاب و عفاف بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت حجاب در جامعه و نقش موثر صنایع دستی در ترویج آن گفت: اصحاب فرهنگ و هنر به خصوص فعالان صنایع دستی در حوزه نساجی و پوشاک نقش موثری در ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بر عهده دارند که باید این ظرفیت ارزشمند در تمام سطوح جامعه به کار گرفته شود.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: هنرمندان باید همه فعالیت های هنری خود را به سمت و سوی معنویات و ارزش های اسلامی سوق دهند تا از این طریق هجمه های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در لابی ادارات دولتی

برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در لابی ادارات دولتی