مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-18حوادث

کشف 700 هزار قلم داروی غیرمجاز در قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 700 هزار قلم داروی غیر مجاز و قاچاق خبر داد و گفت: این مقدار دارو از مخفیگاه یک متهم کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع و خرید و فروش  داروهای ممنوعه و غیرمجاز در شهرستان البرز، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تکمیل رصدهای اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و تردد وی را تحت کنترل در بیاورند، افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که محل اعلام شده یک ساختمان مسکونی می باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از واحد مسکونی متهم، 700 هزار عدد انواع قرص و داروهای قاچاق و غیرمجاز کشف کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی داروهای مکشوفه بیش از 8 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر مبارزه جدی با توزیع کنندگان داروهای قاچاق و غیرمجاز، خاطر نشان کرد: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان و توزیع کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 700 هزار قلم داروی غیرمجاز در قزوین

کشف 700 هزار قلم داروی غیرمجاز در قزوین