مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:102023-05-30ورزشي

افزایش 40 درصدی سرانه ورزشی استان سمنان با افتتاح 21 پروژه طرح شهید سلیمانی


 آیین افتتاحیه همزمان 21 پروژه طرح شهید سلیمانی و 10 اتاق بهداشت در سراسر استان با حضور ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و جعفری، - ایسنا/سمنان  آیین افتتاحیه همزمان 21 پروژه طرح شهید سلیمانی و 10 اتاق بهداشت در سراسر استان با حضور ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و جعفری، مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در مجموعه ورزشی پوریای ولی سمنان برگزار شد.

احمد ریواده ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان 9 خردادماه در این آیین اظهار کرد: خوشبخانه طبق تعهداتی که در سال گذشته ارائه شده ، با تلاش شبانه روزی و جهادی دولتمردان دولت سیزدهم این طرحها که به نام متبرک سردار دلها شهید سلیمانی نامگذاری شده است به افتتاح رسید.

وی با اشاره به زیرساخت های مناسب ورزشی در استان افزود: با افتتاح این طرح ها 40 درصد به سرانه ورزشی استان افزوده شده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تقدیر از همکاری دیگر دستگاه ها در احداث و راه اندازی این پروژه ها گفت: همکاری دستگاهای اجرایی دیگر در افتتاح این طرحها محسوس بوده که جای تقدیر دارد.

ریواده تصریح کرد: افتتاح این طرح ها به توسعه نشاط بین دانش آموزان کمک شایانی می کند که لازم است استفاده ، نگهداری و محافظت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی سرانه ورزشی استان سمنان با افتتاح 21 پروژه طرح شهید سلیمانی

افزایش 40 درصدی سرانه ورزشی استان سمنان با افتتاح 21 پروژه طرح شهید سلیمانی