مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-09سياسي

دولت مستقر برای تحقق اهداف خود دل به مذاکرات نبسته است


امام جمعه با اشاره به اینکه دولت سیزدهم امروز در بسیاری از امور موفق عمل کرده است، گفت: دولت مستقر برای تحقق اهداف خود دل به مذاکرات نبسته و همین امر موجب حرکت آن در مسیر موفقیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در این هفته 19 خرداد ماه خطبه های نماز جمعه شهرستان، با بیان اینکه هرجا حرف از سازش و کوتاه آمدن از منافع ملی باشد رسوایی و بی آبرویی حتمی است، گفت: موفقیت دولت کنونی این است که مسایل کشور و روابطش با کشورهای دیگر را با مذاکرات گره نزند لذا آزادانه وارد می شود و به موقع اقدام می کند.

امام جمعه کرج افزود: در این پیچ تاریخی، آغاز جدید نظم در دنیا و منطقه اتفاق افتاده و نقش ایران در معادلات جهانی را چند برابر کرده و به خصوص بعد از عادی شدن روابط با عربستان که این روابط اگر با مصر هم عادی شود مسایل فراوانی حل می شود.

انتصاب نماینده ایران به عنوان نائب رییس سازمان ملل وی ادامه داد: بسیاری از اتفاقاتی که واقع می شود گاهی ولو اهمیت زیاد هم دارد ولی چون زیاد شده خیلی دیده نمی شود که از جمله این اتفاقات انتصاب نماینده ایران به عنوان نایب رییس مجمع عمومی سازمان ملل است که علیرغم تلاش آمریکا و رژیم اسراییل که ایران در هیچکدام از این نهادها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مستقر برای تحقق اهداف خود دل به مذاکرات نبسته است

دولت مستقر برای تحقق اهداف خود دل به مذاکرات نبسته است