مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-03سياسي

بیان راهکارهای خروج از وضعیت فعلی بدحجابی توسط تشکلی که تحصن شان ادامه دارد


مسؤول تشکل قاسم الجبارین در قائمشهر با اشاره به جزییاتی از برگزاری تحصن از سال گذشته تاکنون؛ راهکاری برای خروج از وضعیت فعلی بد حجابی و بی حجابی مطرح کرده و رعایت حجاب و عفاف را یک مطالبه عمومی می داند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زری طاهری پرکوهی اواخر آذرماه سال گذشته گروهی از بانوان در شهرستان قائمشهر ضمن برگزاری یک تحصن سه روزه، خواستار توجه مسؤولان به اوضاع نابسامان حجاب و عفاف در این شهر شدند و آن را فریاد زدند که البته نتایج مثبتی هم داشت.

عاطفه جعفری متولد سال 1359 و مسئول تشکل قاسم الجبارین در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری، با اشاره به جزییاتی از فعالیت های اجتماعی خود در حوزه های مختلف باهدف ترویج نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی، همزمان با 77 کشور در دنیا، ضمن گلایه از ترک فعل های صورت گرفته توسط مسؤولان، حجاب و عفاف را مطالبه عموم مردم عنوان می کند.

از طرفی نظارت بر کار مسؤولان، شفاف سازی در سیاستِ با بصیرت از جمله وظایف دیگر این تشکل است، اما در حال حاضر خواسته این تشکل در زمینه عفاف و حجاب است، به اعتقاد وی برخی مسؤولان ظاهرا برنامه و عملکرد خاصی ندارند که اگر داشتند وضعیت بدحجابی در سطح شهر به این صورت نبود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان راهکارهای خروج از وضعیت فعلی بدحجابی توسط تشکلی که تحصن شان ادامه دارد

بیان راهکارهای خروج از وضعیت فعلی بدحجابی توسط تشکلی که تحصن شان ادامه دارد