مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:152023-05-28اقتصادي

بیشترین علل تماس با صدای یارا؛ از مشکلات دوره بلوغ و نوجوانی تا والدین شکاک


مسئول واحد صدای یارا انجمن حمایت از حقوق کودکان از برقراری 1252 مورد تماس با صدای یارا طی سال گذشته خبر داد.

- بیشترین علل تماس با صدای یارا؛ از مشکلات دوره بلوغ و نوجوانی تا والدین شکاک مسئول واحد "صدای یارا" انجمن حمایت از حقوق کودکان از برقراری 1252 مورد تماس با صدای یارا طی سال گذشته خبر داد.

فرزانه گرایلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ارائه گزارشی از میزان تماس گیرندگان با صدای یارا در سال 1401 پرداخت و اظهار کرد: سال 1401 در مجموع 1252 مورد تماس با صدای یارا برقرار شده که به صورت میانگین 65 درصد از سوی مادران، 15 درصد از سوی نوجوانان، 10 درصد از سوی پدران، 5 درصد از سوی نزدیکان و اقوام درجه یک کودک و 5 درصد هم تماس های ارجاع به بزرگسالان و تماس های مربوط به مزاحمت های تلفنی بوده است.

به گفته وی، بیش از 70 درصد تماس گیرندگان از طریق دوستان و بعد از آن از طریق خط 1480، 123، سرچ در گوگل، سایت، بهزیستی، توزیع کارت در نمایشگاه و مترو، پزشک معالج، مهد کودک، تلویزیون، مراکز گفتار درمانی، گروه اعزامی به خوی و همکاران و اقوام با صدای یارا آشنا شده اند.

مسئول واحد صدای یارا انجمن حمایت از حقوق کودکان با بیان اینکه 85 درصد از تماس گیرندگان از خانواده های هسته ای و بعد از آن متارکه شده، گسترده و گسسته بودند، افزود: 70 درصد تماس گیرندگان از شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین علل تماس با صدای یارا؛ از مشکلات دوره بلوغ و نوجوانی تا والدین شکاک

بیشترین علل تماس با صدای یارا؛ از مشکلات دوره بلوغ و نوجوانی تا والدین شکاک