مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:152023-05-29اجتماعي

دوره های آموزشی استانداری در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شود


مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: با توجه به ظرفیت هایی که جهاد دانشگاهی در بحث آموزش دارد استانداری می تواند در برگزاری دوره های آموزشی از توانمندی مرکز علمی و کاربردی این نهاد استفاده کند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: با توجه به ظرفیت هایی که جهاد دانشگاهی در بحث آموزش دارد استانداری می تواند در برگزاری دوره های آموزشی از توانمندی مرکز علمی و کاربردی این نهاد استفاده کند.

احمدی امروز در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به آموزش نیازمندی دهیاران به قوانین مربوط به امورمالی، اظهار کرد: بهره مندی از ظرفیت های علمی استانداری می تواند برای ارتقای کیفی دوره های آموزشی موثر باشد.

محمدرضا یوسفی مهر، سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران نیز رصد نیازهای آموزشی در خصوص دهیاران را مهم دانست و گفت: جهاد دانشگاهی آمادگی لازم برای برگزاری دوره های مورد نیاز دهیاران را با بهره گیری از اساتید معرفی شده از استانداری و نیز اجرای طرح های پژوهشی حوزه دهیاران و سایر امور را دارد.

وی افزود: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مازندران، می تواند در ارزیابی و ارتقای صلاحیت حرفه ای دهیاران به اداره کل امور روستایی استانداری کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی استانداری در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شود

دوره های آموزشی استانداری در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شود