مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 20:452023-06-09اقتصادي

پیگیر تخصیص منابع مورد نیاز برای واحدهای تولیدی هستیم


سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت های شهرستان شبستر در بخش صنعت، گفت: با توجه به این که بسیاری از واحدهای تولیدی شهرستان شبستر در حوزه صنایع غذایی فعالیت می کنند بنابر این پیگیر تخصیص منابع مورد نیاز به این واحدها هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت های شهرستان شبستر در بخش صنعت، گفت: با توجه به این که بسیاری از واحدهای تولیدی شهرستان شبستر در حوزه صنایع غذایی فعالیت می کنند بنابر این پیگیر تخصیص منابع مورد نیاز به این واحدها هستیم.

سید مهدی نیازی، روز جمعه، 19 خرداد در نشست با فعالان اقتصادی و اعضای شورای اداری شهرستان شبستر، اظهار کرد: باید با تسهیل مسیر فعالیت تولیدکنندگان، موجب رشد و توسعه در این شهرستان شویم.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت در استان انجام شده و تصمیمات خوبی در این زمینه به نقطه مطلوبی رسیده است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشبختانه شرکت مس آذربایجان که آرزوی دیرینه مردم بود با پیگیری های وزارت صمت تشکیل شد، امیدواریم از این پس با تکمیل زنجیره صنعت مس شاهد تبدیل آذربایجان شرقی به قطب فعال در این حوزه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تخصیص منابع مورد نیاز برای واحدهای تولیدی هستیم

پیگیر تخصیص منابع مورد نیاز برای واحدهای تولیدی هستیم