مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-11سياسي

نیروهای جمعیت هلال احمر پر کار، متعهد و ساعی هستند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه اعتماد به هلال احمر در حال افزایش است، گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر پر کار، - متعهد و ساعی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، افزود: این اعتماد عمومی به واسطه توسعه فعالیت های مختلف کمک رسانی و خدمات رسانی عمومی به خصوص در مناطق محروم و برای مردم آسیب پذیر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر پر کار، متعهد و ساعی هستند، اظهار کرد: این ویژگی ها در جریان حوادث مختلف طبیعی و غیرطبیعی در نقاط مختلف کشور و در ماه های اخیر در جریان زلزله شهرستان خوی به وضوح دیده شد و بنده با حضور در این مناطق از نزدیک اقدامات هلال احمر و رضایت مندی زلزله زدگان از خدمات این جمعیت را مشاهده کردم.

حجت الاسلام آل هاشم اعتماد عمومی به جمعیت هلال احمر را نمودی از قدردانی مردمی از تلاش های صادقانه دانست و یادآور شد: جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز در حوادث غیرمترقبه همچون زلزله خوی حضوری بسیار سریع، تأثیرگذار و متعهدانه داشت که این نوع کارکردها قابل ستایش و قدردانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای جمعیت هلال احمر پر کار، متعهد و ساعی هستند

نیروهای جمعیت هلال احمر پر کار، متعهد و ساعی هستند