مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-12سياسي

سردار میرفیضی:هرکس بخواهد نظم خوزستان را برهم بزند با پتک آهنین پلیس مواجه است


فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت:معاندان و هنجار بدانند که خط قرمز پلیس برهم زدن نظم و هنجار شکنی و امنیت مردم است هرکس بخواهد امنیت استان را برهم بزند بداند که با پتک آهنین پلیس مواجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمود میر فیضی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان عصر دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید قنبری در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: افتخار پلیس این است که جان خود را برای مردم در هرجایی نثار می کند  در هرجایی که نیاز باشد و بدانند که میخواهند حوزه امنیت کشور و اقتدار نظام به آن خدشه وارد شود، جان خود را فدا می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه درود میفرستم به خانواده گرانقدر شهید که مایه افتخار هستند، گفت: معاندان و هنجار بدانند که خط قرمز پلیس برهم زدن نظم و هنجار شکنی و امنیت مردم است هرکس بخواهد امنیت استان را برهم بزند بداند که با پتک آهنین پلیس مواجه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم تشییع شهید نظم و امنیت محمد قنبری که روز گذشته در حادثه تروریستی ایذه آسمانی شد، امروز با حضور جمعی از مردم، خانواده شهدا و مسوولان استانی در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار میرفیضی:هرکس بخواهد نظم خوزستان را برهم بزند با پتک آهنین پلیس مواجه است

سردار میرفیضی:هرکس بخواهد نظم خوزستان را برهم بزند با پتک آهنین پلیس مواجه است