مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-04سياسي

احتمال افزایش ارزش افزوده 9 درصد به 13 درصد باعث نابسامانی بازار می شود


نماینده و سخنگوی انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: اگر احتمال افزایش ارزش افزوده 9 درصد به 13 درصد درست باشد باعث رنجش اصناف و کسبه و نابسامانی بازار خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل نماینده و سخنگوی انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: اگر احتمال افزایش ارزش افزوده 9 درصد به 13 درصد درست باشد باعث رنجش اصناف و کسبه و نابسامانی بازار خواهد شد.

مهدی جهانور، نماینده و سخنگوی انجمن اسلامی اصناف و بازاریان 14 خرداد در نشست هم اندیشی و مطالبه گری انجمن اسلامی اصناف و بازاریان که با حضور علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، محمود صفری شهردار اردبیل و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل به همراه حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان و حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در مسجد اعظم برگزار شد، با بیان اینکه در صورت افزایش ارزش افزوده 9 درصد به 13 درصد شاهد نابسامانی در بازار و تعطیلی آن خواهیم بود، افزود: سرمایه های مردم نصف خواهد شد و این موضوع وضعیت نامناسبی را در بازار ایجاد خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه ورود نمایندگان استان بر افزایش مالیات بازاریان ضروری است و اصناف با پرداخت مالیات نسنجیده و ناگهانی روبرو می باشند، گفت: این مالیاتها نامشخص اخذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش ارزش افزوده 9 درصد به 13 درصد باعث نابسامانی بازار می شود

احتمال افزایش ارزش افزوده 9 درصد به 13 درصد باعث نابسامانی بازار می شود