مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-20اقتصادي

آغاز به کار عملیات متروی اهواز/تشکیل امپراطوری پیمانکاران شهرداری


شهردار اهواز از آغاز به کار عملیات مترو در این شهرستان خبر داد و گفت: ظرف مدت بسیار کوتاهی پروژه را تحویل خواهیم گرفت و کار پروژه قطار شهری را با پیمانکار جدید آغاز خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا امینی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهر اهواز سومین کلان شهر ایران از حیث مساحت و هشتمین کلان شهر از نظر جمعیت است؛ مساحت شهر اهواز قریب به 20 هزار هکتار است که سه هزار هکتار مساحت آن معابر شهری است که روی آن آسفالت کشیده شده است.

وی بیان کرد: برای رفع بیش از 50 درصد مشکلات اهواز به بالغ بر 120 هزار میلیارد تومان نیاز است؛ یکی از این مشکلات مترو است که پس از پیگیری های مکرر اکنون به نتیجه رسیده و حکمش صادر شده و ظرف مدت بسیار کوتاهی پروژه را تحویل خواهیم گرفت و کار پروژه قطار شهری را با پیمانکار جدید آغاز خواهیم کرد.

شهردار اهواز اضافه کرد: سالی که قطار شهری در اهواز شروع شد، 50 درصد از هزینه انجام کار را دولت و بر اساس قانون جامع حمل و نقل ریلی مصوب مجلس شورای اسلامی تقبل و از طریق انتشار اوراق مشارکت پرداخت کرده است.

امینی با بیان اینکه شهرداری اهواز در سال 1383 از بانک بحرینی وام گرفته است، تصریح کرد: این وام حدود هفت میلیارد تومان بوده که برای آزادسازی خیابان نهج البلاغه گرفته شده که به مدت 17 سال اقساطش پرداخت نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار عملیات متروی اهواز/تشکیل امپراطوری پیمانکاران شهرداری

آغاز به کار عملیات متروی اهواز/تشکیل امپراطوری پیمانکاران شهرداری