مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-17سياسي

طرح مسکن ملی فرابخشی است/دست دلالان در مسکن ملی قطع شود


نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مسکن ملی فرابخشی است و همه دستگاه های اجرایی باید با هم افزایی پای کار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم افتتاح 72 واحد مسکن ملی در قروه اظهار کرد: مجلس سیزدهم  در حوزه رفع مشکل مسکن عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی با تاکید براینکه اجرای طرح ملی مسکن زمینه کار و تلاش مضاعف را در مجموعه مدیران در سطح کشور و استان فراهم کرده است، عنوان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب زمینه خانه دار شدن اقشار کم درآمد در این طرح فراهم شود.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید این نهضت را به گونه ای پیش ببریم همه افراد فاقد مسکن، صاحب مسکن شوند.

وی یادآور شد: در فرآیندهای اجرایی و دستورالعمل ها مشکلاتی وجود دارد و این موضوع کار را کند می کند در صورت چنین مشکلاتی در استان باید موضوع در کمیسیون عمران پیگیری و مرتفع شود.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مسکن ملی فرابخشی است و همه دستگاه های اجرایی باید با هم افزایی پای کار باشند، خاطرنشان کرد: زمین مورد نیاز برای تمام متقاضیان در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مسکن ملی فرابخشی است/دست دلالان در مسکن ملی قطع شود

طرح مسکن ملی فرابخشی است/دست دلالان در مسکن ملی قطع شود