مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-14سياسي

انتخاب مجدد المشاط برای ریاست شورای عالی سیاسی یمن


«مهدی المشاط» برای 3سال دیگر به عنوان رییس شورای عالی سیاسی یمن انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شورای عالی سیاسی در صنعاء تصمیم گرفت تا بر اساس آیین نامه داخلی این شورا، مهدی المشاط ، رییس و صادق امین ابورأس ، معاونش را برای 3سال دیگر در سِمَت ریاست این شورا ابقا کند.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، شورای عالی سیاسی صنعاء با توجه به تلاش های صورت گرفته قبلی برای تکمیل پرونده زندانیان و تبادل اسرا، ابراز امیدواری کرده تا به مناسبت عید سعید قربان روند تبادل کامل شده و به اتمام برسد.

المشاط که به عنوان رییس شورای سیاسی همواره از وحدت یمن صحبت کرده و آن را بالاتر از همه مردم، احزاب و اختلافات می داند، 16می 2017 به عضویت شورای عالی سیاسی صنعاء درآمد و پس از ورود، مدیریت پرونده اقتصادی آن را بر عهده گرفت.

پس از درگذشت صالح الصماد ، رییس سابق شورای عالی سیاسی یمن، در 19 آوریل 2018، وی به عنوان رییس جدید این شورا انتخاب شد که تا به الان این مسئولیت را برعهده دارد.

شورای عالی سیاسی صنعاء در جلسه خود اعلام کرد: یمن با گذشت سه هزار روز، آمادگی بیشتری برای صلح عادلانه و شرافتمندانه دارد؛ همچنان که توان بیشتری برای دفاع از خود، حاکمیت، استقلال و توانمندی های خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مجدد المشاط برای ریاست شورای عالی سیاسی یمن

انتخاب مجدد المشاط برای ریاست شورای عالی سیاسی یمن