مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-11ورزشي

مینی فوتبال کشور در مسیر توسعه قرار دارد


مربی یزدی تیم ملی مینی فوتبال با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در رشته مینی فوتبال رقم خواهد خورد، گفت: این رشته با تلاش های صورت گرفته در مسیر توسعه قرار دارد.

- ایسنا/یزد مربی یزدی تیم ملی مینی فوتبال با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در رشته مینی فوتبال رقم خواهد خورد، گفت: این رشته با تلاش های صورت گرفته در مسیر توسعه قرار دارد.

فرهاد فرزان مقدم در گفت وگو با ایسنا در خصوص توسعه رشته مینی فوتبال کشور گفت: مینی فوتبال رشته ای نوپاست که انجمن آن زیرمجموعه هیات ورزش های همگانی شکل گرفته است و با توجه به حضور افراد باتجربه و توانمند در این عرصه، به طور قطع موفق خواهد بود.

وی با اشاره به این که رشته مینی فوتبال در جهان طرفداران زیادی دارد و رشد خوبی داشته است، افزود: با مدیریت و تفکرات رییس انجمن مینی فوتبال کشور و با برنامه ریزی منسجم در این رشته ورزشی، قطع به یقین این رشته به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است.

مربی یزدی تیم ملی مینی فوتبال ادامه داد: برای توسعه این رشته ورزشی در کشور مسابقات مختلف در قالب جام های متعدد برگزار شده که برگزاری این مسابقات می تواند بستر مناسبی برای استعدادیابی جوانان باشد و در این راستا مسابقات منطقه ای کشور جام پرچم با حضور شش تیم در شهرستان تفت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینی فوتبال کشور در مسیر توسعه قرار دارد

مینی فوتبال کشور در مسیر توسعه قرار دارد