مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-03سياسي

راه اندازی خانه های سازش صنفی در اتحادیه های املاک و خودرو سیستان و بلوچستان


معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان گفت: مقرر است تا بارویکرد میانجیگیری و حل اختلاف، در دو اتحادیه املاک و خودرو خانه های سازش صنفی راه اندازی و ارائه خدمات دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان گفت: مقرر است تا بارویکرد میانجیگیری و حل اختلاف، در دو اتحادیه املاک و خودرو خانه های سازش صنفی راه اندازی و ارائه خدمات دهند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا نجفی در گفت وگو با ایسنا- با اشاره به ضرورت تشدیدنظارت های میدانی بر واحدهای صنفی بویژه مشاورین املاک و خودرو اظهار کرد: حوزه املاک و خودرو از تقاضاهای اولویت دارعموم مردم محسوب می شود و با توجه به ارزش ریالی منازل مسکونی و وسایط نقلیه و باهدف حذف بسترهای مجرمانه همچون کلاهبرداری و فروش مال غیر ضرورت دارد تا این نظارت ها تشدید شود.

علاوه بر این برخی از تخلفات همچون گرانفروشی، عدم صلاحیت تنظیم قراردادهای فروش و اجاره و یا عدم نصب نرخنامه نیز در این گشت های میدانی مدنظر نمایندگان دستگاهای متولی قرارمیگیرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان با اشاره به اهداف و برنامه های قوه قضاییه در این راستا افزود: این برنامه ذیل برنامه های تحولی واصله به معاونت اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه های سازش صنفی در اتحادیه های املاک و خودرو سیستان و بلوچستان

راه اندازی خانه های سازش صنفی در اتحادیه های املاک و خودرو سیستان و بلوچستان