مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:392023-05-28فرهنگي

کرمانشاه صاحب پردیس سینمایی می شود


رییس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: قرارداد ساخت سینما پیروزی به عنوان پردیس سینمای بزرگ در کرمانشاه با یکی از سرمایه گذاران کرمانشاهی عقد شده و طی یکی دو روز آینده به مرحله نهایی خواهد رسید.

- افشین آزادی، رییس حوزه هنری استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به برنامه های در دست اجرا طی سال جاری، اظهار کرد: امیدها برای ساخت پردیس سینما پیروزی کرمانشاه جان گرفته است.

وی ادامه داد: قرارداد ساخت سینما پیروزی به عنوان پردیس سینمای بزرگ در کرمانشاه با یکی از سرمایه گذاران کرمانشاهی عقد شده و طی روزهای آینده به مرحله نهایی خواهد رسید و ظرف مدت 2 الی 3 سال به یک پردیس سینمای در کرمانشاه خواهیم رسید.

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کتاب هایی در حوزه پایداری در دست چاپ داریم و تا پایان سال حدود هفت الی هشت جلد کتاب ارزشمند در حوزه ادبیات پایداری استان کرمانشاه به چاپ و انتشار خواهد رسید.

وی اشاره ای به برنامه های اجرایی حوزه هنری استان در دهه کرامت داشت و افزود: با همکاری هنرمندان انقلابی برنامه متنوعی برای این دهه تدارک دیده شده؛ برنامه عصر شعر ملکوت هشتم با حضور تعدادی از شعرای ارزشمند کرمانشاهی و خدام رضوی در مکان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه صاحب پردیس سینمایی می شود

کرمانشاه صاحب پردیس سینمایی می شود