مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-12سياسي

فراخوان مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود اعلام شد


دبیر همایش ملی «زاینده رود و گاوخونی از بحران تا احیا» از اعلام فراخوان مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود خبر داد.

- اصفهان - دبیر همایش ملی زاینده رود و گاوخونی از بحران تا احیا از اعلام فراخوان مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود خبر داد.

محمد کوشافر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حیات ایران مرکزی وابسته به زاینده رود است و بحران آب در این فلات، طی سال های اخیر پیامدهای نامطلوب زیادی داشته است.

وی ادامه داد: بدیهی است که برای رسیدن به شرایط پایدار، تمامی نهادها باید وظیفه خود را انجام دهند شاید بتوانیم در کنار هم به راهکاری عملیاتی برسیم؛ ازجمله دانشگاه ها و مراکز علمی که وظیفه ذاتی شان تحقیق و پژوهش در سطوح مختلف است.

این فعال محیط زیست خاطرنشان کرد: طرح های پژوهشی اساتید و پایان نامه های دانشجویان، زمانی می تواند اثرگذار باشد که پیامش به جامعه هدف منتقل شود و این انتقال، شیوه های مختلفی دارد.

یکی از آن ها ارائه مقالات در همایش های علمی است که فرصت تبادل نظر را بین پژوهشگران فراهم می کند تا مطالب علمی، بین اذهان گردش پیدا کند.

دبیر همایش ملی زاینده رود و گاوخونی از بحران تا احیا ، با بیان اینکه این همایش با همین هدف پی ریزی شده و قرار است در تیرماه 1402 میزبان برگزاری آن باشیم، توضیح داد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود اعلام شد

فراخوان مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای برای زاینده رود اعلام شد