مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-11دانش

تقاطع غیرهم سطح ورودی دانشگاه لرستان تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فرهاد زیویار استاندار لرستان و احمدرضا دالوند، معاون عمرانی استاندار لرستان و جمعی از خبرنگاران استان لرستان، - استاندار لرستان از افتتاح پروژه تقاطع غیرهم سطح ورودی دانشگاه لرستان تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، فرهاد زیویار استاندار لرستان و احمدرضا دالوند، معاون عمرانی استاندار لرستان و جمعی از خبرنگاران استان لرستان، از پروژه در حال ساخت تقاطع غیرهم سطح ورودی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

در این بازدید علی نظری رییس دانشگاه لرستان، سعید محمدزاده معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، مدیران حوزه های عمرانی این دانشگاه و پیمانکار پروژه حضور داشتند و توضیحات لازم درباره میزان پیشرفت پروژه و اقدامات انجام شده را به استاندار لرستان و خبرنگاران استان، ارائه کردند.

استاندار لرستان در این بازدید با پیمانکار و مهندسان ناظر پروژه گفتگو کرد و خواستار رعایت استاندارد ها و دقت های لازم و کافی عمرانی و فنی شد تا مراحل پایانی این پروژه با سرعت بیشتری اجرا شود.

زیویار توضیح داد: این پروژه از پروژه های راکد بود که در دوره دولت فعلی (دولت سیزدهم)، فعال شد؛ زیرا از اولویت های مهم دولت سیزدهم، تکمیل پروژه های نیمه کاره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیرهم سطح ورودی دانشگاه لرستان تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد

تقاطع غیرهم سطح ورودی دانشگاه لرستان تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد