مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-17اقتصادي

خط کشی بیش از 1600 کیلومتر از جاده های لرستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از خط کشی هزار و 650 کیلومتر از جاده های اصلی، فرعی و روستایی این استان طی امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شیروانی امروز شنبه در جمع خبرنگاران به عملکرد اداره ایمنی و حریم راه لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری نیمه خردادماه، باهدف ایمن سازی راه های استان، هزار و 650 کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان خط کشی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت 973 عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، 12 عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، سه هزار و 47 عدد چشم گربه ای، بیش از هزار و 500 عدد استوانه ایمنی، 205 عدد بشکه ایمنی، 100 کیلومتر شیار لرزاننده و هزار و 265 عدد سرعتکاه در طول محورهای استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، بیان کرد: نگهداری و به روز رسانی 142 کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که در صورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

شیروانی، به حفاظ های نصب شده در محورهای استان اشاره کرد، افزود: در راستای ایمنی راه ها نیز در این مدت 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی بیش از 1600 کیلومتر از جاده های لرستان

خط کشی بیش از 1600 کیلومتر از جاده های لرستان