مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-14دانش

سازمان تعلیم و تربیت کودکان باید تقویت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گردهمایی سراسری علمی و آموزشی ویژه سربازرسان و بازرسان سازمان بازرسی کل کشور، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه سازمان تعلیم و تربیت کودکان باید تقویت شود، گفت: به نظر می رسد در زیست بوم کودکان نوعی آشفتگی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گردهمایی سراسری علمی و آموزشی ویژه سربازرسان و بازرسان سازمان بازرسی کل کشور، گفت: تعامل شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان بازرسی می تواند برای رسیدن به اهداف موثر باشد لذا برای ایجاد ارتباط وسیع بین این دو مجموعه اعلام آمادگی می کنیم.

وی بر لزوم توجه به جایگاه مهدکودک ها در کشور تاکید کرد و گفت: سازمان تعلیم و تربیت کودکان باید تقویت شود چراکه به نظر می رسد در زیست بوم کودکان نوعی آشفتگی وجود دارد و این نشان از نبود نظارت بر صنایع فرهنگی کودکان است.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه به سازمان بازرسی کل کشور پیشنهاد داد تا بر موضوع مهدکودک ها و زیست بوم کودکان تمرکز کند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات آموزش و پروش باعث از بین رفتن بسیاری از مسایل و چالش های این حوزه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تعلیم و تربیت کودکان باید تقویت شود

سازمان تعلیم و تربیت کودکان باید تقویت شود