مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-21سياسي

لزوم توجه ویژه به بازسازی و مرمت عمارت وثوق الدوله


نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران بر توجه ویژه مدیریت شهری به عمارت وثوق الدوله تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیزدهمین طرح چهارشنبه های فرهنگی توسط علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در منطقه 14 شهرداری تهران اجرا شد که در این بازدید محمد امین سالاری پور شهردار منطقه 14 شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران منطقه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را در این بازدید همراهی کردند.

بر اساس این گزارش، در این بازدید علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ابتدا در  مزار شهدای گمنام بوستان نارنج حضور یافت و سپس از از باغ گیاه شناسی بوستان نارنج بازدید کرد و گفت: مشارکت شهروندی در باغ گیاه شناسی کاملا قابل مشاهده است و بسیاری از شهروندان منطقه 14 به صورت علمی و عملی در این باغ گیاه شناسی آموزش می بینند.

وی افزود: با توجه به گسترش آپارتمان نشینی در شهر تهران وجود یک باغ گیاه شناسی می تواند کمک شایانی در شور و نشاط اجتماعی باشد تا همه شهروندان از این مجموعه بتوانند استفاده کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بازدید از پروژه های فرهنگی منطقه 14 از عمارت وثوق الدوله بازدید کرد و گفت: عمارت وثوق الدوله بیش از یک قرن قدمت دارد؛ به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ویژه به بازسازی و مرمت عمارت وثوق الدوله

لزوم توجه ویژه به بازسازی و مرمت عمارت وثوق الدوله