مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-06سياسي

مسئولان باید زمینه های ازدواج جوانان را فراهم کنند


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت توجه به اجرای آموزه های دینی در جامعه، گفت: مسئولان باید زمینه های ازدواج جوانان را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه دوره های تخصصی مشاوران خانواده (زوج درمانی تربیت کودک و نوجوان) که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد از تربیت به عنوان اساس اسلام یاد کرد.

وی افزود: کلیات اسلام به اهمیت تربیت و آموزش فرزندان شایسته توصیه های فراوان دارد و روایات متعددی از حضرات معصومین (ع) پیرامون تربیت وجود دارد که یقیناً در هیچ دین و مکتبی این فراوانی وجود ندارد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آیات قرآنی پیرامون اهمیت تربیت و ازدواج، تصریح کرد: اهمیت تربیت آنقدر در اسلام بالاست که هزار مرتبه کلمه تربیت و مشتقات آن در قرآن ذکر شده و در سوره مبارکه حمد وجود دارد.

علما بیان کرد: امام راحل (ره) با پشتیبانی تربیت اسلامی و قرآنی توانست موقعیت بی بدیل انقلاب را رقم بزند و تمام شاگردان و شیفتگان امام راحل عاشق تربیت ایشان بودند.

وی خاطر نشان کرد: کلیات تربیت را اسلام، قرآن و حضرات معصومین (علیهم السلام) برای ما بیان فرموده و تشریح کردند و هر چه در امتداد تربیت گفته می شود دنبال همان تربیت اسلام است که به حسب زمان جزییات آن فرق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید زمینه های ازدواج جوانان را فراهم کنند

مسئولان باید زمینه های ازدواج جوانان را فراهم کنند