مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-11اقتصادي

مرگبارترین هوش مصنوعی در دل این پهپاد بویینگ


نام این پهپاد از گونه ای خفاش گرفته شده است که بزرگترین آن در استرالیا ساکن است؛ «خفاش روح» یک پستاندار بومی استرالیایی است که به گفته بویینگ از نظر توانایی های اطلاعاتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، برخلاف سر و صدایی که چت بات های هوش مصنوعی مانند ChatGPT بپا کرده اند، هوش مصنوعی تنها در این صنعت کاربرد ندارد، بلکه قابل توجه ترین دستاورد های هوش مصنوعی در صنایع نظامی اتفاق می افتد.

 هوش مصنوعی قطعا جهان را متحول خواهد کرد؛ اما اینکه این تغییر در جهت مثبت خواهد بود و یا منفی هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می رود کار، تفریح، خرید و سایر جنبه های زندگی بشر را تحت تاثیر قرار دهد.

 برخلاف سر و صدایی که چت بات های هوش مصنوعی مانند ChatGPT بپا کرده اند، هوش مصنوعی تنها در این صنعت کاربرد ندارد، بلکه قابل توجه ترین دستاورد های هوش مصنوعی در صنایع نظامی اتفاق می افتد.

هواپیما های نظامی قادر به سرعت، مانور و دیگر شاهکار هایی هستند که هواپیما های تجاری مطمئناً چنین قابلیت هایی ندارند و از طرف دیگر پهپاد ها نیز در ارتقا قابلیت های جنگنده ها تاثیر بسزایی دارند؛ از بیرقدار ترکیه ای میلیون دلاری گرفته تا DJI Mavic چینی با قیمت تقریبی 2000 دلار، پهپاد ها می توانند جاسوسانی تیزهوش، سلاح هایی ویرانگر و هرآنچه در میدان نبرد به آن احتیاج د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگبارترین هوش مصنوعی در دل این پهپاد بویینگ

مرگبارترین هوش مصنوعی در دل این پهپاد بویینگ