مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-18بين الملل

بورل: نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار خود با دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب گفت: ششمین نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد؛ - موضع ما در قبال سوریه تغییری نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اتحادیه اروپا، دفتر رسانه های سرویس روابط خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب دیدار و گفتگو کرد.

در بیانیه صادره از سوی دفتر رسانه های سرویس روابط خارجی اتحادیه اروپا در خصوص سخنان جوزف بورل در این دیدار آمده است: در ارتباط با آخرین تحولات منطقه ای جاری و نیز همکاری های میان بروکسل و کشورهای عضو اتحادیه عرب با احمد ابوالغیط رایزنی کردم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این دیدار اضافه کرد: ابتدا، من از این فرصت استفاده کردم و تکرار کردم که کشورهای عضو اتحادیه عرب شریک بسیار مهمی برای اتحادیه اروپا هستند.

در طول سال ها، ما در مورد مسائل مهم برای هر دو طرف، مانند مبارزه با تروریسم، عدم اشاعه، حقوق بشر یا روند صلح (سازش) خاورمیانه (غرب آسیا) همکاری نزدیک داشته ایم.

وی در این باره ادامه داد: آخرین نشست (پنجمین نشست وزیران اتحادیه اروپا- کشورهای عضو اتحادیه عرب) در فوریه سال 2019 در بروکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل: نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد

بورل: نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد