مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 00:202023-06-18اقتصادي

شهردار اردبیل: پل بسیج به طول 8 کیلومتر با اعتبار 700 میلیارد تومان احداث می شود


پل بسیج به طول 8 کیلومتر به عنوان بزرگترین پل و پروژه مدیریت شهری استان با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری در آیین آغاز عملیات اجرایی پل بسیج به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان اردبیل با حضور احمد وحیدی وزیر کشور؛ اظهار کرد: پل بسیج به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان به طول 8 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان اجرا و در کمتر از 2 سال تکمیل و تحویل شهروندان می شود.

وی با بیان این که عملیات عمرانی پل بسیج قبل از کلنگ زنی آغاز شده است، افزود: عملیات عمرانی پل بسیج در طول 2 ماه به پیشرفت 18 درصدی رسیده است؛ این پل در راستای تکمیل کمربندی شهر اجرا می شود.

شهردار اردبیل با اشاره به این که عملیات اجرایب هم اکنون در 7 جبهه ی کاری در حال انجام است، تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا و موسسه عاشورا شبانه روزی کارهای عمرانی را انجام می دهند؛ پل بسیج بیش از 2 هزار تن کارهای فولادی و بیش از 500 هزار متر مکعب بتن ریزی دارد.

صفری در ادامه از وزیر کشور درخواست کرد تا اتوبوس های خریداری شده زودتر در اختیار شهرداری اردبیل قرار گیرد و گفت: ناوگان حمل ونقل درون شهری اردبیل سریعا نیاز به نوسازی دارد بنابراین خواستار تحویل هرچه سریع تر اتوبوس های جدید جهت الحاق به ناوگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اردبیل: پل بسیج به طول 8 کیلومتر با اعتبار 700 میلیارد تومان احداث می شود

شهردار اردبیل: پل بسیج به طول 8 کیلومتر با اعتبار 700 میلیارد تومان احداث می شود