مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-03ورزشي

درخشش اسکیت سواران اصفهانی در کاپ جهانی ایتالیا


تیم ملی اسکیت فری استایل در کاپ جهانی ایتالیا موفق به کسب مدال های رنگارنگ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی اسکیت فری استایل با هدف آمادگی برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی هانگژو در مسابقات مسابقات کاپ جهانی 2023 فری استایل ایتالیا حاضر شد.

تیم ملی توانست 4 مدال طلا یک نقره و دو برنز را از آن خود کند که رومینا سالک اصفهانی، ترانه احمدی، سبحان خسروانی، رضا لسانی، محمدامین عباسیان و امیرمحمد سواری از اصفهان در این رقابت ها افتخارآفرینی کردند.

رومینا سالک در بخش زیر 19 سال بانوان، سبحان خسروانی زیر 19 سال آقایان و رضا لسانی بالای 19 سال آقایان طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

همچنین محمد امین عباسیان در بالای 19 سال آقایان مدال نقره را از آن خود کرد، ترانه احمدی در بالای 19 سال بانوان و امیرمحمد سواری در بالای 19 سال آقایان نیز توانستند مدال برنز این دوره از مسابقات را به دست بیاورند.

رومینا سالک ملی پوش اسکیت فری استایل کشورمان با کسب مدال طلا، رکورد جهانی اسپید اسلالوم در رده سنی زیر 19 سال را با امتیاز 4/07 شکست.

گفتنی است تیم ملی اسکیت فری استایل کشورمان با 7 بازیکن و به مربیگری احسان حبیب آبادی از اصفهان عازم این مسابقات شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش اسکیت سواران اصفهانی در کاپ جهانی ایتالیا

درخشش اسکیت سواران اصفهانی در کاپ جهانی ایتالیا