مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-16سياسي

عدم رعایت احکام برکت را از کسب و کار می برد


عدم رعایت احکام برکت را از کسب و کار می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه ورامین طی سخنانی ضمن تاکید به اهمیت پرداخت زکات با توجه به فرارسیدن ایام برداشت گندم و جو گفت: پرداخت زکات آثار مادی و معنوی فراوانی دارد.

وی افزود: به وسیله زکات بسیاری از کارهای عام المنفعه و خدمات اجتماعی صورت می گیرد، لذا باید بیش از پیش زکات و پرداخت آن را جدی گرفت.

خطیب جمعه ورامین در ادامه سفرهای ارزشمند رییس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین و سایر کشورها و استقبال گرم سران از رییس جمهور را بیانگر نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی و انزوای روز افزون شیطان بزرگ آمریکا دانست و گفت: قطعاً این سفرها دستاوردهای ارزشمندی را خواهد داشت.

وی وضعیت فرهنگی موجود را قابل توجیه و قابل دفاع ندانست و گفت: خوشبختانه با توجه به شرایطی که افرادی که کشف حجاب کردند نشان داده شد این افراد در برابر خیل عظیم زنان مؤمن بسیار در اقلیت هستند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: برای آنهایی که بی اطلاع هستند، باید کار فرهنگی کرد ولی چرا با عناصر عامد و هنجارشکن برخورد قاطع نمی شود، مسئولان با همراهی مردم می توانند اقدامات مناسب داشته باشند، هر کسی کوتاهی کند باید در مقابل امام و شهدا پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت احکام برکت را از کسب و کار می برد

عدم رعایت احکام برکت را از کسب و کار می برد