مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:112023-06-21اقتصادي

جلوگیری از خروج میلیاردها تومان از کشور با یک دستور قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان پیش از ظهر امروز در ادامه نظارت مستمر بر حفظ منابع طبیعی و صیانت از انفال و معادن با حضور میدانی در منطقه طرود و با طی مسافت 500 کیلومتری در کویر مرکزی سمنان، دستور ضبط یک هزار تن ماده معدنی سلستین را به نفع بیت المال صادر و از خروج غیرقانونی میلیاردها تومان از کشور جلوگیری کرد.

وی افزود: صیانت از انفال و منابع طبیعی از وظایف دستگاه قضایی استان سمنان است و با نظارت مستمر حفظ این موضوع پیگیری می شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: گزارشاتی از وقوع برداشت های غیرمجاز از معادن منطقه طرود از توابع شهرستان شاهرود دریافت کردیم که همگی حاکی از خروج غیرقانونی میلیاردها تومان مواد معدنی ارزشمند توسط دلالان و افراد سودجو بوده است.

رییس دستگاه قضایی استان سمنان ادامه داد: با انجام اقدامات امنیتی، انتظامی و اجرایی در خصوص شناسایی افراد حفار، برداشت کننده و بهره بردار غیرقانونی و حتی انبارهای نگهداری و انباشت و خودروهای حامل انتقال ماده معدنی سلستین، بسیج نهادهای مسؤول رقم خورد.

عبداللهی به اختیارات قانونی دستگاه های متولی در اجرای وظایف ذاتی شان تأکید و عنوان کرد: دادگستری کل استان سمنان با دعوت از معاونت عمرانی استانداری، فرماندهی انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خروج میلیاردها تومان از کشور با یک دستور قضایی

جلوگیری از خروج میلیاردها تومان از کشور با یک دستور قضایی