مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-14سياسي

فعالیت های فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر افزایش می یابد


معاون فرهنگی و هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فعالیت های فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر افزایش می یابد.

- بوشهر- معاون فرهنگی و هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فعالیت های فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عالی زاده ظهر چهارشنبه در نشست کمیته فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر اظهار کرد: دستگاه اجرایی و فرهنگی با هماهنگی و هم افزایی و با ارائه برنامه های ویژه با اهداف مشخص در سطوح مختلف محتوای فرهنگی تولید کرده تا به آرمان های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران در این حوزه برسیم.

وی عنوان داشت: با جریان سازی برنامه های فرهنگی و جلوگیری از موازی کاری های دستگاه اجرایی و برگزاری دوره های تربیت مربی عفاف و حجاب در راستای جذب مؤثر مخاطب حرکت کنیم.

معاون فرهنگی و هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: با ایجاد ظرفیت ها و مکان هایی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، برنامه ریزی طراحی محتوی آموزشی، برنامه های بلند مدت جهت فرهنگ سازی، پیوست های فرهنگی عفاف و حجاب، آموزش مدرسین، تولید محتوا موثر، طراحی بیلبورد و درگیر کردن افراد کف جامعه، گام های موثر با جلوگیری از موازی کاری و مشخص شدن دغدغه های جامعه هدف در این راستا کارهای فرهنگی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر افزایش می یابد

فعالیت های فرهنگی قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر افزایش می یابد