مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 07:352023-06-08ورزشي

18 خرداد، سالروز سلام تراکتور به لیگ برتر


تیم فوتبال تراکتور در 18 خردادماه 1388 موفق شد با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته یک (لیگ آزادگان) جواز حضور در لیگ برتر فوتبال را کسب کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تیم فوتبال تراکتور در 18 خردادماه 1388 موفق شد با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته یک (لیگ آزادگان) جواز حضور در لیگ برتر فوتبال را کسب کند.

14 سال پیش در چنین روزی بود که تیم فوتبال تراکتور در آخرین هفته از رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور موسوم به جام آزادگان با غلبه بر آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه اختصاصی خود جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کرد تا پرشورها پس از هشت سال انتظار سلام دوباره ای به سطح اول فوتبال کشور کنند.

هجدهم خرداد 1388 سالروز صعود تیم تراکتور به لیگ برتر فوتبال کشور است که با سرمربیگری فراز کمالوند و تیمی متشکل از بازیکنان جوان و یکدست به وقوع پیوست.

تی تی ها در آن زمان بازی های خانگی خود را در ورزشگاه اختصاصی برگزار می کردند و از جییوا آزوبدو و گئورگ کاسپاروف بهره می جستند.

علیرضا میرشفیعیان و رامین محمدپور به همراه سیدمحسن حسینی سه مدافع میانی تراکتور در آن زمان بودند، که به دلیل اختلاف با فراز کمالوند سرمربی وقت تراکتور، محمدپور از تیم کنار گذاشته شد که البته این قضیه در رابطه با هدایت شهریاری مدافع راست تراکتور نیز صادق بود، ترشیز به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 خرداد، سالروز سلام تراکتور به لیگ برتر

18 خرداد، سالروز سلام تراکتور به لیگ برتر