مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-16سياسي

بصیرت مردم دشمن را از تحقق خواسته هایش ناامید کرده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان با در اختیار داشتن رسانه های بیشمار در تلاشند بذر ناامیدی را در جامعه و بویژه میان نسل جوان بکارند اما با درایت و بصیرت مردمی موفق به حقق خواسته های شوم خود نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام گفت: دشمنان با در اختیار داشتن رسانه های متعدد در تلاشند بذر ناامیدی را در جامعه و بویژه میان نسل جوان بکارند  اما با درایت و بصیرت مردمی موفق به حقق خواسته های شوم خود نشده اند و امروز برترین جهاد برای نسل جدید در شرایط کنونی امیدآفرینی است و مسوولیت این امر مهم بر دوش تمامی دلسوزان نظام سنگینی می کند.

وی افزود: امید و نگاه خوشبینانه به آینده توصیه موکد مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بوده و اگر با این کلید به رویارویی با معضلات پیش رو برویم، تمامی قفل ها باز شدنی و کسب موفقیت تضمینی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: دنیای امروز جنگ اراده هاست و هر کشوری که در این عرصه از مولفه های قدرت خود که همانا استقامت ، پشتکار و اتکا به نیرو و توان داخلی است، به بهترین شکل ممکن استفاده کند، موفق تر خواهد بود و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت مردم دشمن را از تحقق خواسته هایش ناامید کرده است

بصیرت مردم دشمن را از تحقق خواسته هایش ناامید کرده است