مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-10ورزشي

برگزاری بزرگترین صعود کوهنوردی بهاره شمالغرب کشور در بخش تسوج


رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شبستر گفت: بزرگترین کوهنوردی بهاره شمالغرب، باحضور بیش از 800کوهنورد از استان های شمالغرب در مسیر شهر تسوج تا قله علمدار کوه میشو برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد منتظری صبح امروز شنبه همزمان با برگزاری همایش کوهنوردی علمدار تسوج اظهار داشت: حضور بانشاط کوهنوردان از سراسر استان های شمالغرب کشور از اقوام و مذاهب در کنارهم، نشانه ای از اتحاد و همدلی مردم در بخش تسوج شهرستان شبستر رقم زد.

منتظری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ ورزش کوهنوردی را همگانی کنید، گفت: حضور در گردهمایی های کوهنوردی، علاوه بر بالابردن روحیه نشاط و شادمانی مردم، پویایی جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی و حفظ وحدت را به دنبال دارد.

رییس هیئت کوهنوردی شبستر اظهار داشت: 7 هیئت و 4 باشگاه کوهنوردی فعال در شهرستان شبستر مشغول به فعالیت است و بی شک برگزاری این همایش ها می تواند به انسجام هرچه بیشتر گروه های کوهنوردی مستقر در شبستر کمک شایانی کند چرا که اجرای برنامه های مشترک و صعودهایی به بهانه های مختلف در ارتقا هرچه بیشتر این رشته در منطقه سهم بسزایی را ایفا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: نخستین گردهمایی کوهنوردان با هدف شناخت ظرفیت های بالقوه کوهنوردی، اولویت و اهمیت ورزش در سرلوحه امور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین صعود کوهنوردی بهاره شمالغرب کشور در بخش تسوج

برگزاری بزرگترین صعود کوهنوردی بهاره شمالغرب کشور در بخش تسوج