مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-19سياسي

دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با خانواده شهید احمدی روشن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی ، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در منزل شهید مصطفی احمدی روشن، - دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در منزل شهید مصطفی احمدی روشن، با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی ، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در منزل شهید مصطفی احمدی روشن، با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفتگو کرد.

 حجت الاسلام خسروپناه در دیدار با پدر، مادر، همسر و فرزند شهید مصطفی احمدی روشن، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهید عزیز و تجلیل از خانواده ایشان، اظهار داشت: شهادت فرزند افتخاری است که نصیب خانواده شما شده است و ما از خدا می خواهیم روح این شهید بزرگوار را با حضرت سیدالشهداء علیه السلام محشور فرماید.

وی در ادامه دیدار خود به بیان خاطره ای از شهید احمدی روشن اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار به همراه دوستان بسیج دانشجویی اوایل دهه هشتاد زمانی که دانشجوی کارشناسی در دانشگاه صنعتی شریف بود با بنده تماس گرفت که جلساتی برای پاسخ به شبهات را برگزار کنند، آن زمان بدلیل مشغله ای که داشتم قبول نکردم و مجدد این عزیزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با خانواده شهید احمدی روشن

دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با خانواده شهید احمدی روشن