مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-05اقتصادي

گلایه شهروندان حاجی آباد شهرستان مرزی زیرکوه از هزینه های بالای انشعاب آب


شهروندان شهر حاجی آباد شهرستان مرزی یزکوه از هزینه بالای انشعاب آب در این نقطه مرزی و دور افتاده خراسان جنوبی گلایه دارند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ تعدادی از شهروندان شهر حاجی آباد شهرستان مرزی زیرکوه در تماسی با خبرنگار فارس در این شهرستان از هزینه های بالای انشعاب آب در این شهر گلایه کردند و از این موضوع به عنوان مسئله بغرنجی در شهر حاجی آباد نام بردند چرا که اغلب آن هایی که در حال ساخت و ساز واحدهای مسکونی هستند با معضل هزینه های بالای انشعاب آب در این نقطه مرزی مواجهند.

به گفته وی آن ها چندین خانواده در یکی از خیابان اصلی این شهر آب ندارند و مجبورند به صورت قاچاقچی از همسایه ها برای ساخت و ساز و دیگر نیازهای خود آب بگیرند.

مسئولان کی می خواهند پیگیر مشکل باشند؟ آن ها با بیان این که این مشکل را به گوش مسئولان آب و فاضلاب در مرکز خراسان جنوبی نیز رسانده اند و آن ها هم پاسخ داده اند که پیگیر موضوع هستند گلایه این شهروندان از این است که بالاخره شهروندان حاجی آبادی تا کی باید منتظر پیگیری مسئولان استانی باشند تا چاره ای برای آن ها اندیشیده شود؟ دیگر گلایه آن ها از این است که چرا باید مشترک هزینه آسفالت و هزینه های لوله های اتصال واحد مسکونی به خطوط انتقال آب را باید بپردازد؟ افزایش هزینه خرید لوله و اتصالات  خبرنگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شهروندان حاجی آباد شهرستان مرزی زیرکوه از هزینه های بالای انشعاب آب

گلایه شهروندان حاجی آباد شهرستان مرزی زیرکوه از هزینه های بالای انشعاب آب