مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-12سياسي

دشمنان برای ضربه زدن به نظام ایران ناکام ماندند


استاندار خوزستان با صدور پیامی شهادت سروان «قنبری» مأمور فراجا در ایذه را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمنان ایران برای دستیابی به اهداف خود به منظور ضربه زدن به نظام ناکام ماندند.

- اهواز- استاندار خوزستان با صدور پیامی شهادت سروان قنبری مأمور فراجا در ایذه را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمنان ایران برای دستیابی به اهداف خود به منظور ضربه زدن به نظام ناکام ماندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر حسینی محراب با صدور پیامی شهادت سروان محمد قنبری مأمور فراجا در ایذه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: شهادت مجاهدانه، شهید سروان محمد قنبری از شهدای راه تأمین نظم و امنیت جامعه، مایه تألم و تأثر فراوان شد.

یاد و خاطره این مأمور سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با اخلال گران امنیت جامعه در شهرستان ایذه در طبق اخلاص گذاشت، در خاطر مردم قدرشناس جاودانه خواهد ماند.

در این پیام تاکید شده است: بی تردید درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر این شهدای گرانقدر، بالنده تر و باشکوه تر گشته و دشمنان کوردل ایران اسلامی، در دستیابی به آرزوی عبث خود برای دسیسه چینی به منظور ضربه زدن به نظام مقدس و میهن عزیزمان، همچون همیشه مأیوس و درمانده خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان برای ضربه زدن به نظام ایران ناکام ماندند

دشمنان برای ضربه زدن به نظام ایران ناکام ماندند