مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-19حوادث

از شنا در رودخانه ها، کانال های آبیاری و دریاچه سدهای هرمزگان خودداری کنید


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: مردم به ویژه روستاییان از شنا در رودخانه ها، کانال های آبیاری و دریاچه سدهای استان خودداری کنند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: مردم به ویژه روستاییان از شنا در رودخانه ها، کانال های آبیاری و دریاچه سدهای استان خودداری کنند.

جمشید عیدانی صبح امروز (29 خردادماه) در تشریح این خبر، افزود: همه ساله با آغاز فصل گرما تعداد زیادی از مردم به ویژه روستاییان بدون توجه به علائم هشدار دهنده و اطلاعیه های مکرر در رودخانه ها، دریاچه ها، مخازن سدها و کانال های آبیاری و زهکشی شنا می کنند که در برخی موارد منجر به وقوع حوادث ناگواری می شود.

وی بیان کرد: تاسیسات آبی سد استقلال میناب، کانال های کشاورزی، حوضچه ها، شبکه آبیاری میناب و همچنین حاشیه سدهای شمیل و نیان و دریاچه سد جگین شامل، بند انحرافی جگین، ایستگاه پمپاژ جگین و نیز کانال های انتقال آب تعدادی از بندهای انحرافی، طرح های تغذیه مصنوعی و آبگیرها به دلیل دارا بودن حجم زیادی از آب، از مهمترین نقاط مخاطره آمیز برای شنا کردن هستند.

عیدانی با اشاره به اینکه دریاچه سدها به علت موقعیت خاص خود نظیر توپوگرافی کاملا نامشخص و باتلاقی بودن، مکانی بسیار خطرناک برای شنا کردن است، خاطرنشان کرد: لغزندگی حاشیه مخازن سدها، کانال های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شنا در رودخانه ها، کانال های آبیاری و دریاچه سدهای هرمزگان خودداری کنید

از شنا در رودخانه ها، کانال های آبیاری و دریاچه سدهای هرمزگان خودداری کنید