مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-07اجتماعي

افتتاح دو طرح محیط زیستی در ملایر


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان همدان در آغازین روز هفته محیط زیست سیستم تصفیه خانه فاضلاب خشکبار و کشتارگاه دام شهرستان ملایر را افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز در نخستین روز از هفته محیط زیست دو طرح محیط زیستی؛ سیستم تصفیه خانه فاضلاب خشکبار و نیز کشتارگاه دام شهرستان ملایر افتتاح شد.

در این مراسم معاون استاندار، فرماندار ویژه شهرستان ملایر، مدیر کل دامپزشکی استان و تعدادی از مسئولین شهرستانی هم حضور داشتند.

مدیرکل محیط زیست استان همدان در حاشیه این مراسم هزینه کرد واحدهای صنعتی در راستای محیط زیست را یک سرمایه گذاری دانست و گفت: همه موظف به رعایت استانداردهای زیست محیطی هستیم و حفاظت از مولفه های آن وظیفه عمومی است.

مریم محمدی بیان کرد: طی یک سال گذشته بیشترین پروژهای محیط زیستی در ملایر به بهره برداری رسیده که قدردان همکاری و اهتمام واحدهای صنعتی به رعایت استاندارهای زیست محیطی هستیم.

در این آیین، تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی دام ملایر با اعتبار 30 میلیارد ریال و ظرفیت 50 مترمکعب در روز و تصفیه خانه شرکت خشکبار با اعتبار 40 میلیارد ریال و ظرفیت روزانه 70 مترمکعب افتتاح شد.

پایان پیام/89026/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو طرح محیط زیستی در ملایر

افتتاح دو طرح محیط زیستی در ملایر