مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-04حوادث

زنده گیری مار سمی در گرگان/ وحشت اهالی از دیدن مار کبری


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از مشاهده مار سمی از نوع «کبری» در منطقه شصت کلاته گرگان خبر داد و گفت: این مار توسط مأموران زنده گیری شد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از مشاهده مار سمی از نوع کبری در منطقه شصت کلاته گرگان خبر داد و گفت: این مار توسط مأموران زنده گیری شد.

موسی الرضا صفری صبح یک شنبه 14 خردادماه 1402 در گفت وگو با ایسنا ضمن تأیید خبر زنده گیری یک حلقه مار سمی در یکی از مناطق گرگان، اظهار کرد: همه ساله با گرم شدن محسوس دما و نزدیک شدن به فصل تابستان شاهد حضور برخی حیوانات در مناطق پایین دست کوهستان و جلگه ای استان گلستان و شهرستان گرگان هستیم.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته و در پی تماس شهروندان با سامانه 125، وجود یک حلقه مار سمی در یکی از مناطق روستایی شهرستان گرگان گزارش شد، ادامه داد: نیروهای امدادی ایستگاه پنج سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در حداقل ترین زمان ممکن به محل مشاهده این مار در جاده شصت کلاته و محوطه ساختمان های در حال ساخت بیمارستان منطقه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه مأموران آتش نشانی برای مواجهه با اینگونه موارد آموزش های لازم را دیده اند، افزود: دقایقی پس از حضور مأموران ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده گیری مار سمی در گرگان/ وحشت اهالی از دیدن مار کبری

زنده گیری مار سمی در گرگان/ وحشت اهالی از دیدن مار کبری