مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-07سياسي

دادگاه بدوی برای متهم به قتل مهران سماک حکم قتل عمد صادر کرد


مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک 25 بهمن 1401 در گفتگو با «شبکه شرق» اتهام فرمانده سابق نیروی انتظامی انزلی را «عدم رعایت قانون به کارگیری سلاح منجر به قتل عمد» عنوان کرده بود.

- مجید احمدی، وکیل دادگستری در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده مهران سماک، اظهار کرد: پرونده مرحوم مهران سماک در مرحله بدوی در دادگاه نظامی یک گیلان منجر به صدور رای شده و رای دادگاه در روز های نخست سال جاری به ما ابلاغ شد.

  او با بیان اینکه متهم پرونده با توجه به نوع اتهام کماکان در بازداشت موقت است ، به نوعی رای صادره را مطابق خواست خانواده مهران سماک دانست و تشریح کرد: خانواد سماک بعنوان اولیای دم و شکات پرونده، اعتراضی به رای صادره دادگاه بدوی نداشتند.

  ارجاع پرونده به دیوان عالی کشور با اعتراض متهم   او با بیان اینکه باتوجه به اعتراض وکلای متهم به رای صادره، پرونده به دیوانعالی کشور ارسال و تعیین شعبه شده است ، تصریح کرد: روند تحقیقات در دادسرای نظامی و دادگاه بدوی با دقت و سرعت مطلوبی انجام شد و تمامی تحقیقات لازم و ضروری به نحو گسترده در پرونده صورت گرفته و از نظر ما هیچ نکته مبهمی وجود ندارد.

تمام دلایل و مستندات بر مبنای تحقیقات گسترده دادسرای نظامی گیلان در پرونده منعکس شده و انتظار خانواده سماک و افکار عمومی جامعه که از همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه بدوی برای متهم به قتل مهران سماک حکم قتل عمد صادر کرد

دادگاه بدوی برای متهم به قتل مهران سماک حکم قتل عمد صادر کرد