مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-14سياسي

تلفات جاده ای در سال 1401 رشد 16 درصدی داشته است


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در تشریح نشست کمیسیون برای نظارت بر عملکرد دستگاه های دخیل در کنترل حوادث جاده ای و اصلاح نقاط حادثه خیز، گفت: تلفات جاده ای در سال 1401 رشد 16 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در تشریح نشست این کمیسیون، اظهار داشت: این نشست با حضور وزیر راه و شهرسازی، نماینده سازمان ثبت و تعدادی از معاونان وزیر راه به منظور بررسی آخرین وضعیت سامانه املاک و اسکان و تکالیف قانونی نیروی انتظامی برای ساماندهی جاده های حادثه خیز و کاهش تلفات جاده ای برگزار شد.

وی افزود: در بخش ابتدایی جلسه وزیر راه و شهرسازی گزارشی در خصوص آخرین وضعیت سامانه املاک و اسکان کشور و موضوع اخذ مالیات از خانه های خالی ارائه کرد و در ادامه معاون وزیر راه و مسئول سامانه املاک از میزان همکاری دستگاه های مختلف با این سامانه اطلاعاتی را به سمع و نظر اعضای کمیسیون رساند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد وزارت راه به عنوان متولی سامانه املاک و اسکان مطالبات و انتظارات خود را از دستگاه های مختلف تنها از طریق کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک پیگیری و سازمان ثبت نیز مکلف شد ظرف 2 هفته اطلاعات مورد نیاز این سامانه را در اختیار آنها قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات جاده ای در سال 1401 رشد 16 درصدی داشته است

تلفات جاده ای در سال 1401 رشد 16 درصدی داشته است