مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-19سياسي

مشکلات مردم در سکونت گاه های غیررسمی یاسوج رفع می شود


بخش هایی از سرود های یاسوج، مصداق کاملی از سکونتگاهای غیر رسمی است و سعی داریم برخی از مشکلات آنان را رصد و پی گیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، فرماندار بویراحمد به همراه روایی معاون برنامه ریزی با هماهنگی گروه مطالبه گری و شورای تحول منطقه مادوان و بلهزار، نشست مشترکی را با ائمه جماعات مساجد بلهزار و مادوان یاسوج برگزار کردند.

در این نشست که در فضای کاملا صمیمی در مسجدالنبی مادوان و از ساعت 20تا 23برگزار شد ،ائمه جماعات به بیان برخی از مشکلات زیرساختی ،اجتماعی، فرهنگی محله های خود پرداختند و از فرماندار بابت وقتی که اختصاص دادند، تشکر کردند .

تعدادی از ائمه جماعات گزارشات بسیار خوبی از کارهای فرهنگی و اجتماعی در مساجد و محلات خود دادند و از فرماندار درخواست حمایت داشتند .

  فرماندار بویراحمد در این نشست ، ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده، گفت ،در کاهش آسیب های اجتماعی همه مسئولیت داریم و مساجد می توانند نقش محوری داشته باشند .

  مهدوی مطلق ،از توجه ویژه دولت به سر رودهای یاسوج خبر داد و گفت بخش هایی از سرود های یاسوج، مصداق کاملی از سکونتگاهای غیر رسمی است و ما سعی داریم برخی از مشکلات آنان را رصد و پی گیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مردم در سکونت گاه های غیررسمی یاسوج رفع می شود

مشکلات مردم در سکونت گاه های غیررسمی یاسوج رفع می شود