مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-19بين الملل

حقوق بشر بهانه ای برای جنگ افروزی های کشورهای غربی در جهان است


مشاور ویژه رییس جمهور سوریه تاکید کرد که تکرار مفاهیم مربوط به دموکراسی و حقوق بشر از سوی کشورهای غربی با هدف توجیه جنگ افروزی های این کشورها در سراسر جهان صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، بثینه شعبان مشاور ویژه رییس جمهور سوریه در سخنرانی خود در نشست مربوط به حقوق بشر که به صورت مجازی در چین برگزار شد تاکید کرد: درحالی کشورهای غربی طی دهه های گذشته مفاهیم دموکراسی را ترویج دادند که این مفاهیم تبدیل به پوشش و بهانه ای برای جنگ افروزی های این کشورها و به دست گرفتن کنترل بخش های مختلف جهان، شده بود.

وی در ادامه افزود: غرب بعد از جنگ جهانی دوم این تفکر را ایجاد کرد که تنها قدرتی به شمار می رود که توانست نازی ها را از بین ببرد و به نقش اتحاد شوروی در این روند که بیش از 20 میلیون قربانی برای نابودی این شرارت، تقدیم کرده بود، بی توجهی کرد.

از همان زمان تاکنون رسانه های غربی و سیستم آموزشی این کشورها تلاش کرد اتحاد شوروی و همپیمانان آن را به عنوان دشمنان آزادی معرفی کند.

شعبان اضافه کرد: رسانه های غربی همچنین تلاش کردند کشورهای غربی را از جمله انگلیس، فرانسه و آمریکا به عنوان تنها کشورهایی معرفی کنند که به آزادی و دموکراسی و حقوق بشر اهمیت می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر بهانه ای برای جنگ افروزی های کشورهای غربی در جهان است

حقوق بشر بهانه ای برای جنگ افروزی های کشورهای غربی در جهان است