مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:422023-05-28اقتصادي

کاشت بیش از 300 هزار گل فصلی در قشم


مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه ریزی برای کاشت بیش از 300 هزار گل فصلی باهدف نوسازی فضای سبز در آغاز فصل گرما خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، شریف شریفی نژاد مدیر امور شهری و روستایی منطقه آزاد قشم امروز با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییر فصل و ورود به ایام گرم در جنوب کشور،  بیش از 300 هزار بوته گل های فصلی جدید سازگار با شرایط آب و هوایی موجود، آماده کاشت هستند.

وی از برنامه ریزی و انجام تمهیدات لازم برای حفظ و مراقبت از فضای سبز جزیره خبر داد و افزود: علاوه بر کاشت گل های فصلی همچون انواع پریوش F1 و ایرانی، تاج خروس، مغربی صورتی و ناز آفتابی، درختچه های گل دار دائمی از قبیل گل کاغذی، رولیا، آدنیوم، ختمی چینی و.

نیز کاشته می شوند.

شریفی نژاد بر اهمیت نگهداری و توسعه فضای سبز جزیره در همه فصل ها تأکید کرد و عنوان داشت: واکاری، تعویض گل های فصلی، نگهداری و توسعه فضای سبز با افزایش دمای هوا در شرایط اقلیمی جنوب کشور به دلیل بحران کم آبی، یکی از مهم ترین چالش هایی است که نیاز به مدیریت دارد.

به گفته وی در همین راستا، واحد فضای سبز مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، اقدامات لازم جهت پیشگیری از آسیب به گونه های گیاهی سازگار با زیست بوم جزیره در مقابله با گرمای هوا را آغاز کرده و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت بیش از 300 هزار گل فصلی در قشم

کاشت بیش از 300 هزار گل فصلی در قشم