مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-08سياسي

مازندران رتبه اول برپایی برنامه های قرآنی را کسب کرده است


معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ماه رمضان امسال با دو هزار و 709 برنامه قرآنی رتبه اول را در سطح کشور کسب کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده ظهر پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به محورهای مهم فعالیتی سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و اضافه کرد: در حوزه برنامه آموزشی، مهمترین و اصلی ترین کار دارالقرآن، تربیت کادر متخصص در عناوین و عرصه های مختلف دوره های عمومی و دوره های خصوصی است و بیش از 50 عنوان فعالیت های قرآنی در سطوح مختلف اعم از تربیت معلم، مدرس، داور، مربی پیش دبستانی قرآن و غیره برگزار شده است.

وی با عنوان این که طی دو دهه گذشته 12 هزار مربی و معلم قرآن دارای گواهینامه تدریس تربیت شده است، افزود: در سال های اخیر با تفاهمنامه هایی که با دستگاه های مختلف امضا شده، دوره های مختلفی برگزار شده است.

وی محور دوم فعالیت ها را برنامه های تبلیغی ترویجی با کمک مؤسسات، خانه های قرآنی شهری و روستایی ذکر کرد و گفت: در این راستا برنامه های متنوعی در مناسبت های ملی و مذهبی در سطح استان برگزار می شود.

حجت الاسلام درخشنده به ظرفیت و فعالیت بیش از 900 مرکز قرآنی در قالب مؤسسه و خانه قرآن اشاره کرد و گفت: مازندران در کشور بعد از استان تهران، بیشترین مرکز قرانی را دارا است و در این مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران رتبه اول برپایی برنامه های قرآنی را کسب کرده است

مازندران رتبه اول برپایی برنامه های قرآنی را کسب کرده است