مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-15ورزشي

توسعه سرانه ورزشی موجب جهش در مسیر ورزش همگانی و قهرمانی می شود


توسعه سرانه ورزشی و سرمایه گذاری در استعدادها موجب جهش در مسیر ورزش همگانی و قهرمانی می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان در دیدار معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: به برکت دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم کارهای بسیار خوب و بزرگی در جهت توسعه همه جانبه استان برداشته شده که البته حوزه های ورزشی و جوانان نیز سهمی بزرگ در این توفیقات دارد.

وی با ذکر این نکته که آذربایجان غربی رنگین کمانی از اقوام و ادیان و مذاهب است، گفت: جلوه بسیار زیبا و باشکوهی از وحدت و همدلی را در این استان شاهد هستیم.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه گفت: سیاست دولت سیزدهم در حوزه عمرانی، تکمیل پروژه های نیمه تمام است و با پروژه های جدید سفر رییس جمهور محترم و سفرهای شهرستانی در حوزه ورزش امیدواریم سرانه ورزشی استان رشد خوبی داشته باشد.

معتمدیان توازن منطقه ای ، احیای واحدهای تولیدی و کاهش نرخ بیکاری را از شاخص های مهم توسعه ای استان بیان کرد و گفت: با دیپلماسی منطقه ای و به جهت برخورداری از مرز مشترک با سه کشور توانسته ایم رشد قابل توجهی را در صادرات داشته باشیم.

وی همچنین میزبانی مسابقات مهم بین المللی و آسیایی را زمینه ساز تقویت دیپلماسی ورزشی دانست و گفت: تلاش می کنیم با رونق بخشیدن به ورزش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سرانه ورزشی موجب جهش در مسیر ورزش همگانی و قهرمانی می شود

توسعه سرانه ورزشی موجب جهش در مسیر ورزش همگانی و قهرمانی می شود